سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قوی ترین شرکت چاپ و بسته بندی ایران

شرکت چاپ و بسته بندی پیشرو اورامان با استفاده از تجربه بزرگان در صنعت چاپ به همراه مدیریت مدرن با بکارگیری تکنولوژی و استانداردهای مدیریتی در راه پر پیچ و خم این صنعت گام برمی دارد .

چشم انداز این مجموعه بر طبق منشور اخلاقی تعریف شده بنابر اصول انعطاف پذیری ، سرعت در ارائه خدمات و ایجاد تعاملات دوستانه با مشتریان به گونه ای تعریف شده است تا سهم خود را از بازار وسیع متقاضیان خدمات چاپی ، بدون هیچ گونه رقابت سرسختانه و دور از شئونات ، تنها با تکیه بر مهارتهای فنی و رفتار سازمانی خود به دست آورده و برای حفظ آن کوشا باشد

داÛ?کات

تلاش در جهت عرضه بهتر، زیباتر و ایمن تر محصول و  کالای  ایرانی هدف نخست این شرکت بزرگ بوده است چرا که به بسته بندی اگر چه هنوز در کشور ما به عنوان یک هزینه جانبی نگاه می شود اما در نظام کسب و کار جهانی یکی از مهمترین آیتم های ارائه محصول به مشتری است. بر این اساس سال هاست که چاپ و بسته بندی پیشرو اورامان با تجهیزات تمام اتوماتیک دستگاه چاپ افست به عنوان  بزرگترین مجموعه  چاپ و جعبه سازی کشور در خدمت  صنوف مختلف  بهداشتی، غذایی، صنعتی،  کشاورزی  برای مصارف داخلی و صادرات  می باشد. مفتخریم برای این شرکت را به شماصنعتگران صادر کننده و عرضه کننده محصولات در بهترین بسته بندی معرفی کنیم.

جهت مشاهده وب سایت مجموعه بزرگ شرکت چاپ و بسته بندی پیشرو اورامان اینجا کلیک فرمایید.