سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو و طراحی سایت یک نیاز ضروری برای شروع کسب و کار آنلاین

دنیا امروزه به سمتی رفته است که نمی توان به افراد محدود دور خود اکتفا کرد. این قضیه تا حدی پیش رفته است که برای گذران یک زندگی ساده هم نمی شود از این ارتباطات گذشت و این را همه حاصل وجود اینترنت و شبکه جهانی است. این شبکه کاری کرده است که هر انسانی  از بدو تولد تا زمان مرگ نیاز به این داشته باشد که متصل  به شبکه جهانی باشد. کسی در این شبکه موفق است که بتواند از آن  در جهت معرفی خود و کسب و کار خود به دیگران استفاده کند. از این رو سایت که می توان اولین و هنوز معتبرترین راه ارتباطی بین افراد باشد، یکی از بهترین گزینه ها برای رسیدن به موفقیت در این دنیای ارتباطات است. اما امروزه داشتن تنها یک سایت کافی نیست. زیرا این زیربنای کار است و ریزه کاری های مهمی در این میان است که باید هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم و آنها را رعایت کنیم. این ریزه کاری ها گاهی آنقدر زیاد و سخت و پیچیده می شوند که به جرات می توان گفت پشت یک سایت موفق و پربازدید یک گروه نشسته که هرکدام قسمتی از آن را به دست میگیرند و اجرا می کنند. گرچه ممکن است یک فرد بتواند هم طراحی سایت بکند هم سئو و خدمات سئو را رعایت بکند و بسیاری شرایط دیگر را رعایت بکند. اما همه ما می دانیم که در دنیای امروز تخصص هر اول را می زند. مهم نیست چند کار را بتوانید انجام دهید مهم است که یک کار را تخصصی و درست انجام دهید.

 طراحی وب سایت یک تخصص گروهی

در بالاتر از این گفتیم که یک سایت برای این که موفق باشد باید یک تیم پشتش باشد. اما واقعا چرا؟ مگر چه چیزهایی این میان است که نیاز است برای موفقیت در رقابت سخت بسیار تخصصی و جز به جز کار کرد. چند مورد کلی وجود دارد که درون هر کدام می توان جزئی شد و دنبال تخصص مورد نظر آن گشت.

در کل می توان طراحی سایت و خدمات طراحی سایت که در موسساتی مانند خدمات طراحی سایت دیجی ویت به دو بخش کلی می توان تقسیم بندی کرد.یک بخش طراحی چهارچوب و محیطی است که دیده می شود. درست مثل خانه. و قسمت بعدی نوشتار و مطلبی است که در آن قرار میگیرد. این را می توان به آدم های آن خانه تشبیه کرد.

اگر بخواهیم درجه بندی اهمیت داشته باشیم میان این دو بخش کلی می توان به راحتی و با قاطعیت گفت که هر دو لازم و ملزوم هم دیگر هستند و نمی توان تفکیک از هم دیگر انجام داد.

به طور مثال افراد خانه هستند که خانه خود را پر می کنند و باعث می شوند که دوستان و آشنایان و دیگران به خانه شان قدم بگذارند و این خانه است که میتواند به آن ها شان و شخصیت دهد و باعث شود که احترام بیشتر و توجه بیشتری را به خود جلب کنند.

اما کمی به جزئیات بپردازیم. در طراحی وب سایت شخصی یا طراحی سایت شرکتی یک شرکت طراحی سایت مانند دیجی ویت چه خدماتی را ارائه میدهد؟

همانطور که گفتیم طراحی سایت از دو بخش عمده تشکیل میشود. حال در قسمت طراحی بدنه سایت بیش از همه چیز گرافیک و زیبایی سایت است که حرف اول را می زند. برای این کار لامز است در کنار طراح و برنامه نویس سایت یک گرافیست کار کند تا زیبایی را در قالب اصلی و صفحات دیگر آن ببینیم. موارد ریز دیگری نیز وجود دارد که بعدا به آن خواهیم پرداخت.

اما در قسمت نوشتاری و مطلب سایت تنها نوشتن مطلب تخصصی مرتبط و جدید کافی نیست. بلکه یک مورد دیگر و بسیار بسیار مهم وجود دارد که باعث می شود سایت دیده شود و آن چیزی جز سئو و سئو سایت نیست. در واقع یکی از اصلی ترین خدمات دیجی ویت را می توان خدمات سئو دیجی ویت دانست.

خدمات سئو سایت، مانند طراحی یک تابلو تبلیغاتی

خدمات سئو سایت یکی از مهمترین خدماتی است که یک طراح سایت می تواند ارائه بدهد. زیرا برای دیده شدن سایت در میان سایت های بسیاری که وجود دارد باید راهی باشد و آن راه استفاده درست از سئو سایت می باشد. در واقع سئو توسط گوگل هر سال ارائه می شود و نشان میدهد که چگونه ممکن است گوگل در میان سایت های مختلف سایت شما را بالاتر نشان دهد.

این سئو مواردی است که در داخل متن رعایت می شود. می توان از معروف ترین نکات آن را رعایت چگالی کلمه کلیدی در متن است. به طور مثال در یک متن 300 کلمه ای حداقل باید 3 بار کلمه اصلی تکرار شود و در عنوان و زیر عنوان وخط اول نیز گفته شود. این شرط اولیه در سئو می باشد. این شرط باعث ایجاد محدودیت در نویسندگی می شود و تنها کسانی که تخصص تولید محتوی را دارند می توانند از پس آن بر بیایند.

اینجاست واقعا می بینیم طراحی سایت یک کار تخصصی و تیمی می باشد که باید توسط افراد مختلف و متخصص انجام بگیرد